mandag 8. juni 2009

Skryt til "Sargasso"

Frode Skarstein heiter ein biolog og forfattar som eg ikkje kjenner, men som eg likevel lyt rekna som ein venn. Han har nemleg skrive strålande fint om "Sargasso" på forfatterbloggen.no. Særleg skryt han over framsidebiletet og siste kapittel.
Vel, framside biletet er av far min, Edmund A. Hansen, og teke ein gong då han var ung uteseglar.

Siste kapittel handlar dels om ål, så då kan eg jo skjøna kvifor biologen Skarstein likar det.

Eg har også fått vidaresendt eit ebrev ein forfattarkollega sende til forlaget, der denne forfattaren skriv at han tykkjer "Sargasso" er ei av dei finaste bøkene Samlaget har gjeve ut på 2000-talet. Han meiner ho fekk altfor lite merksemd då ho kom ut. Det meiner sjølvsagt eg òg.

Men no er det altså ein mann i Tromsø som har funne fram til boka i pocketutgåve, og jamvel frivillig har skrive om henne på nettet. Slikt set eg stor pris på.

Takk, Frode Skarstein.

http://www.forfatterbloggen.no/roller/skarstein/entry/sargasso_av_atle_hansen

1 kommentar:

  1. Artig. :) Håper ikke min "kopi" av din skrivestil ble for fjollete - men det var jo artig å prøve... frode.

    SvarSlett