onsdag 29. juli 2009

Fin grafitti på Leirvik



Då eg nyleg reiste med tog frå Bremen til Alicante fekk eg sjå mange hus og veggar tilgrisa med stygg tagging og grafitti. Inne i storbyar og langt ute på den spanske landsbygda hadde det vore folk med sprayboksar og late etter seg rot og rabbel. Eg vedgår å aldri ha forstått poenget med å rabla signaturan sin og etterlata seg krotingar og spor overalt. Det meste av dette er ikkje hakket betre enn den mest tåpelege dopoesi.

Så kjem eg heim til Stord og går gjennom den triste grafitti-undergangen mellom Kulturhusparken og Osen og får sjå desse to flotte sjablong-bileta. Openberrt laga av ein person med peiling og vilje til å skapa meir enn uformelege strekar og banale utsegner.

Men kven er det som står bak bileta?
Eg veit ikkje, men har høyrt at ein engelsk talande kar var observerte med sjablongar og målingsflasker i nærleiken for nokre veker sidan.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar